קניית תכולת דירה

עודכן לאחרונה בתאריך 21/02/2024

 הפתרון המושלם לדירה מלאה

חלק משירותיה של חברת גל הפינויים – חברת פינוי הדירות המובילה בישראל כוללים קניית תכולת דירה. כך שבעת הקיזוז של שווי התכולה ממחיר הפינוי, ניתן יהיה אף ליהנות מפינוי דירה שיתבצע בחינם. חברתנו בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום ומחויבת ללקוחותיה בכל שלב, זאת החל מהרגע הראשון בו נקבע את עלות הפינוי ונעריץ את שווי תכולת הדירה ועד לשלב בו תוכלו לחזור לדירה נקיה שמוכנה לכל ייעוד חדש אותו תקבעו בעבורה.

קיימות חברות שונות ורבות המתעסקות בקניית תכולת דירה. לחלקן יש ידע והבנה שרכשו במהלך השנים וחלקן אינן בעלות ידע כלל. כאשר אתם מקבלים דירה בירושה או מחליטים למכור אוסף או פריטים שנראים לכם בעלי ערך, מומלץ לעשות לפני כן שיעורי בית בכדי שתקבלו הערכה ראויה לחפצים שלכם.

הערכה הוגנת ומדויקת בעבור קניית תכולת הדירה

חברת גל הפינויים קיימת משנת 2008 ומתמחה בפינוי דירות ובקניית ומכירת תכולת דירה. טרם הוקמה החברה, אנחנו (השותפים) יצאנו ללמוד על עתיקות ואומנות, קריאת ספרי אומנות, סיורים במוזיאונים, טיילנו בשווקי פשפשים שונים ולקחנו קורסים שונים בנושא בבתי ספר בארץ. לאחר מכן, עבדנו כל אחד בנפרד במשך שנתיים בבתי מכירות פומביות נחשבים בארץ. במסגרת עבודתנו בבתי מכירות פומביות, נתנו הערכה ללקוחות אשר הביאו פריטים לבית המכירות.

כמו כן, נשלחנו להתעסק עם עיזבונות וירושות על מנת לבחור חפצי אומנות ועתיקות ולהביאם למכירה בבית המכירות. גל הפינויים הוקמה עם המון שאיפה למצוינות, למקצועיות ולהצלחה. חרטנו על דגלנו להיות הוגנים ותמיד לתת לשני הצדדים לצאת מחייכים ונשכרים. במידה ואתם מחפשים גורם שקונה תכולת דירה, אנחנו נוכל לתת לכם פתרון מלא, מקצועי ואמין ולעזור לכם במכירת החפצים. במידה ואתם מעוניינים להיפטר מחפצים בודדים, אנו מספקים שירותי אלטעזאכן לפינוי חפצים בודדים.

קניית תכולת דירה – לא דבר של מה בכך

כפי שידוע לכל, עולם האומנות והעתיקות רחב וגדול ומכיל אלפי פריטים שונים: תמונות, פורצלנים, דברי כסף, זהב, שטיחים, אוספים שונים, כלי נגינה ועוד. אם נאמר שאנחנו יודעים הכול, נשקר. אף אחד לא באמת יכול לדעת הכול בתחום גדול כמו זה. מדובר באלפי פריטים שכמעט לכל תחום יש שמאים ומומחים לתחום רהיטים, לפורצלנים וכדומה.

אנו אמנם בעלי ידע מקצועי רב בנושא ויכולים לתת הערכות שווי מקצועיות, אך כאשר אנו נתקלים בפריט יוצא דופן שאינו מוכר לנו, אנו פונים לאחד מידידנו השמאים. גל הפינויים עובדת בשת"פ עם שמאים רבים ומוערכים. לכן, אצל גל הפינויים תמיד תקבלו את הערכה הטובה והמדויקת ביותר, בחינם וללא כל עלות והתחייבות מצדכם. גל הפינויים עובדת בשת"פ גם עם בתי מכירות פומביות בארץ ודרכנו ניתן להעמיד פריטים למכירות פומביות ברחבי הארץ.

קניית תכולת דירה על ידי חברת פינוי דירות

אם גם אתם נתקלתם במצב בו עליכם להתמודד עם דירה אשר עמוסה בחפצים שאין בהם צורך, אתם בוודאי יודעים כי המשימה של פינוי הדירה עשויה להיות מאתגרת במיוחד בשעה שאתם מנסים להתמודד עם משימה זו בכוחות עצמכם. אך בעת פניה אל חברת פינוי דירות מקצועית, אתם יכולים ליהנות ממספר יתרונות.

ביניהם גם העובדה כי לא תאלצו לעבוד קשה ולהתמודד עם עליה וירידה במדרגות עם חפצים כבדים שונים. אך היתרון הגדול ביותר בעת עבודה עם חברה שכזו יהיה בעובדה כי החברה תוכל להעניק לכם שירות של קניית תכולת דירה, אשר תסייע לכם להיפטר מחפצים שאין בהם צורך ואף להרוויח מכך.

החברה תשלם על פריטים בעלי ערך אשר נמצאים בדירה, כלים, ריהוט, חפצי זהב וכסף, עתיקות, פורצלנים, תכשיטים ועוד. זאת על פי השווי אשר ייקבע על ידי החברה לאחר הערכה יסודית של כל הפרטים בשיתוף פעולה איתכם ובמידה הצורך גם עם שמאים ובתי מכירות פומביות.

קניית תכולת דירה – ההחלטה הכי נכונה שתעשו

בין אם אתם מעוניינים לפנות חפצים ישנים מהבית ובין אם קיבלתם נכס בירושה וכעת עליכם להתמודד עם תכולתו, הרי שפנייה אל חברת גל הפינויים תהיה ללא ספק הדבר הנכון לעשות. חברתנו תשמח לעמוד לשירותכם ולבצע כל משימה ברמת המחויבות הגבוהה ביותר. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המקצועי ביותר בעבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא.

זכרו – השירות ניתן בחינם ללא כל עלות וללא התחייבות.

שאלות נפוצות על קניית תכולת דירה

מהם השירותים של חברת גל הפינויים?

חברת גל הפינויים מציעה שירותים רבים, כולל פינוי דירות, קניית תכולת דירה ומכירת חפצים בודדים. אנו יכולים לספק פתרונות מקצועיים ואמינים ללקוחותינו בכל שלב התהליך.

איך אני יכול למכור חפצים שאין בהם צורך?

חברת גל הפינויים מציעה שירות קניית תכולת דירה, כולל מכירת חפצים שאין בהם צורך. אנו נעריך את הערך של החפצים ונשלם עליהם בהתאם לשווי שיתוף הפעולה בינינו. אם יש לכם חפצים שברצונכם למכור, נשמח לספק לכם פתרון מקצועי ואמין.

איך נעריך את תכולת הדירה?

ערך תכולת הדירה נמדד באמצעות שיתוף פעולה בינינו ובינכם. הצוות המקצועי שלנו יבצע הערכה יסודית לכל הפרטים הקשורים לתכולת הדירה, בתוך הערכה הוגנת ומדויקת. נתונים נוספים על השיטות שלנו ועל הערכה המקצועית ניתן לשמוע בפגישה אישית.

האם יש עלות לשירותי קניית תכולת הדירה?

ההערכה של תכולת הדירה היא ללא עלות. אנו מבצעים קניית תכולת דירה בחינם, והשווי ייקבע בהתאם לערך המקצועי וההוגן של החפצים.

איך אני יכול ליהנות משירותי קניית תכולת הדירה של חברתכם?

על מנת ליהנות משירותי קניית תכולת הדירה שלנו, יש ליצור קשר עם צוות המקצועי של חברת גל הפינויים. אנו נקבע פגישה אישית על מנת לבצע הערכה ולספק לכם את הפתרון המקצועי והאמין ביותר לפי צרכיכם. צוותינו יעמוד לרשותכם בכל שלב ויספק לכם מענה מקצועי ויעיל לכל שאלה שיש לכם.

השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    שירותים נוספים

    פינוי דירה ברמת השרון והסביבה

    רמת השרון הינה עיר הדוגלת במחזור, סדר וניקיון וכך גם לתושביה אכפת מסביבתם. גל הפינויים הינה חברה התורמת וממחזרת, עובדים בשיטה ירוקה. יש לנו מגוון פתרונות יעילים ולכן אנו עובדים בכל הארץ – מרכז, דרום וצפון ובפרט מציעים פינוי דירה ברמת...

    להמשך קריאה +
    פינוי דירה בגבעתיים

    פינוי דירה בגבעתיים דורש גישה מקצועית ויעילה. השירותים שלנו בגל הפינויים מיועדים באופן ספציפי כדי לספק את הצרכים המגוונים של האזור הסואן הזה. בין אם אתה עוברים דירה, עושים שיפוץ או עושים מהפכה בחפצים יקרי הערך שלכם, אנו מספקים פתרונות...

    להמשך קריאה +

    מתעניינים בשירות פינוי דירה מקצועי?

    השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      חברה לשיווק ופרסום