מחיר פינוי כלים, בגדים וכל התכולה הפנימית

עודכן לאחרונה בתאריך 08/08/2023

פינוי תכולה פנימית – מה זה בעצם אומר?

יכולים להיות מצבים שונים בהם רוצים להיפטר מהתכולה הפנימית של הבית , אחד מהם זה עקב עזבון או ירושה בה ירשתם דירה המכילה בתוכה תכולה שלמה ואתם רוצים להוציא את הדירה להשכרה עם הרהיטים ומוצרי החשמל, למכור את הנכס והקונים מעוניינים ברהיטים מתוך התכולה ,בני המשפחה רוצים את הרהיטים ומוצרי החשמל, בכל אחד מהמצבים מה שנותר בבית לפנות זה את התכולה הפנימית .לכן, כאשר אתם זקוקים לפינוי מסוג כזה, חברת גל הפינויים כאן להציע לכם את שירותיה, באדיבות יעילות ומקצועיות.

על תהליך פינוי כלים, בגדים ותכולה פנימית

עליכם לפנות את התכולה הפנימית של הבית? זוהי מטלה מסובכת ולא פשוטה כלל, כמויות של חפצים בכל מקום, בגדים בארונות, כלים במטבח, ספרים ועוד. כאשר אתם עומדים בפני מטלה מן הסוג הזה, אנו פה בכדי לעזור לכם!מתקשרים אלינו, קובעים פגישה עם אחד מנציגי השירות שלנו ואנחנו מגיעים בהקדם!

אנו מתחייבים לעמוד בזמנים ולא לתת לכם להמתין לנו. בשלב הבא, נציג יגיע אל דירתכם , יבחן את התכולה הפנימית, את דרכי העבודה , האם זוהי קומה גבוהה ונזדקק למנוף, רוחב המעלית, גודל של משאית וכמה אנשי צוות יצטרכו להגיע.

תהליך המיון והאריזה של הכלים והבגדים

תפקידכם בכוח הוא לנוח , לשבת בצד, לשתות כוס קפה ולהירגע ולתת לצוות המיומן שלנו לעשות את העבודה בשבילכם. אנו אחראים לרוקן את כל התכולה הפנימית של הבית: ארונות, מזנונים, שידות, ארגזי מצעים, ספריות,בוידעם וכו'. הצוות ממיין את החפצים לכמה קבוצות : תרומה, מכירה, ופסולת ובנוסף אחראי על אריזתם. בעת תהליך המיון והאריזה, תוכלו להחליט אם ישנו מקום אליו תרצו שניתן את התרומה.

בעת המיון, במידה ונמצאים בתוך התכולה מסמכים ותמונות, נניח אותם בצד עבורכם. הפסולת מפונה על ידנו לאתר פסולת מורשה כחוק. בסיום הפינוי, אנו דואגים לנקות את אזור עבודתנו: הדירה אותה פינינו, המעלית, חדר המדרגות ולובי הבניין. אז אם אתם זקוקים לפינוי תכולה, אל תהססו לפנות אלינו! נשמח לסייע. ברוב המקרים, הפינוי יעשה בחינם וללא כל עלות מצדכם.

  • אנו מפנים חפצים ישנים וחדשים.
  • אנו מפנים מחסנים.
  • אנו מפנים דירות ישנות שהיו סגורות הרבה זמן.

אם יש לכם ציוד קטן לפנות, גל הפינויים תעשה זאת עבורכם!

שאלות על פינוי כלים, בגדים ותכולה פנימית

מה זה בעצם אומר "מחיר פינוי כלים, בגדים וכל התכולה הפנימית"?

זה אומר שחברת גל הפינויים מציעה שירותי פינוי מקצועיים של כלים, בגדים וכל התכולה הפנימית שבבית, כולל רהיטים ומוצרי חשמל.

מהם השלבים בתהליך הפינוי?

התהליך כולל מגוון שלבים: תיאום פגישה עם נציג השירות, ביקור בדירה לבחינת התכולה הפנימית, ניתוח דרישות העבודה כמו שימוש במנוף, מידות המעלית וכמות האנשים הדרושים לפינוי.

מהם התהליכים של המיון והאריזה בפינוי התכולה הפנימית?

בתהליך המיון והאריזה, הצוות ממיין את החפצים לקבוצות שונות: תרומה, מכירה ופסולת. הם אחראים גם לאריזת החפצים ומתייחסים לפריטים נוספים כמו מסמכים ותמונות.

מה קורה לפסולת שנמצאת בתוך התכולה הפנימית שמפנים?

הפסולת מועברת על ידי צוות הפינוי לאתרי פסולת מורשים כחלק מהתהליך, עוקבים אחר כל הכללים והתקנים המקובלים.

האם יש תשלום עבור הפינוי של תכולה הפנימית?

ברוב המקרים, הפינוי נערך בחינם וללא עלות נוספת מצידכם.

השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    בלוג פינוי דירות נוספים

    מחיר פינוי רהיטים - איך לבצע פינוי רהיטים?

    ידעתם שיש כזה דבר הנקרא פינוי תכולת דירה בחינם, פינוי רהיטים בחינם ועוד? הצטרפו ל-3 דקות קריאה שיכולה לחסוך לכם לא מעט כסף בכיס, במיוחד אם אתם שוקלים להסתייע בשירות של חברת הובלות עבור פינוי רהיטים מהבית.  אין ספק בכלל, הפרויקט...

    להמשך קריאה +
    פינוי בית לתרומה מהיום להיום - איך זה עובד?

    בתים רבים בישראל מחזיקים בתכולה רבה שאינה שימושית לרוב במתגוררים בהם. בין עם זה הוא הבית הפרטי שלכם או אם מדובר בירושה שקיבלתם מבן משפחה, אם יכולים לבחור להתמודד עם המוצרים בשתי דרכים. האחת להשליך את התכולה לאשפה מבלי להתעסק...

    להמשך קריאה +
    עוברים דירה? קבלו את המדריך המקיף לפינוי דירה

    כשאתם עומדים בפני אתגר של פינוי דירה, לא מדובר רק בלארוז את חפציכם. תהליך זה כולל היבטים שונים - משפטיים, פיננסיים ורגשיים. כל שלב, החל מהחלטה מה לארוז ועד בדיקה סופית, דורש תשומת לב לפרטים ולתכנון מדוקדק. התכנון לפינוי הדירה השלב הראשון...

    להמשך קריאה +

    מתעניינים בשירות פינוי דירה מקצועי?

    השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      חברה לשיווק ופרסום