מחיר פינוי רהיטים – איך לבצע פינוי רהיטים?

עודכן לאחרונה בתאריך 08/08/2023

ידעתם שיש כזה דבר הנקרא פינוי תכולת דירה בחינם, פינוי רהיטים בחינם ועוד? הצטרפו ל-3 דקות קריאה שיכולה לחסוך לכם לא מעט כסף בכיס, במיוחד אם אתם שוקלים להסתייע בשירות של חברת הובלות עבור פינוי רהיטים מהבית. 

אין ספק בכלל, הפרויקט של פינוי רהיטים ישנים מהבית עשוי להיות מורכב למדי. וגם הרי זה ברור שתהליך של פינוי רהיטים הוא לא רק מסורבל, הוא גם מחייב ידע מקצועי, סיבולת ויכולת לעבוד בעבודה לא פשוטה. אם כך, מדוע עדיין חלק מהאנשים מעדיפים לבצע פינוי רהיטים בכוחות עצמם? בואו נדבר על זה, ניתן טיפים ונדסקס על התכוננות לפינוי של רהיטים מהבית ומהמשרד. 

חברת הובלה או חברת פינוי רהיטים? במה לבחור?

רבים מאיתנו נאלצים להתמודד עם נושא הריהוט, כאשר כבר איננו זקוקים לו. יש לקחת בחשבון כמה דברים לפני שאתם מחליטים מה לעשות עם הריהוט הישן, מאחר שאי אפשר פשוט להשליכו לרחוב. לא משנה באיזו עיר אתם מתגוררים, זה יכול להוביל לקבלת קנס כספי (ישנם ימים ייעודיים בכל עיר עבור פינוי רהיטים מהרחוב). 

אם אתם עומדים לפני פרויקט של פינוי רהיטים מהדירה או מהמשרד, חשוב לקבוע תחילה את עלות וזמן ההשקעה בפרויקט. לאחר מכן, להחליט איזו אפשרות תתאים לכם ביותר. ישנן מספר אפשרויות לאנשים שרוצים להיפטר מהריהוט הישן שלהם, לרבות חברות הובלה. 

חברת הובלה, פינוי דירות בחינם וכל מה שבין לבין 

יחד עם חברות הובלה לפינוי דירות, אפשר גם לבחור באופציה אחרת שאנשים בד"כ פחות מכירים. קוראים לאופציה הזאת – פינוי רהיטים בחינם מהדירה. רוצים יותר מזה? במקרים מסוימים, חברת פינוי רהיטים בחינם עשויה גם לשלם לכם על החפצים שהיא מפנה מדירתכם. 

עוד אפשרות היא לתרום את הרהיטים שלכם, שזה תמיד מעולה. זה מספק הזדמנות מצוינת להחזיר ולעזור למטרה ראויה. אפשרות נוספת היא מכירת הפריטים באתר כמו eBay , מה שיצריך ממכם פתיחת חשבון מסחר בפלטפורמה, ככה שיכול להיות שזה לא יהיה שווה את המאמץ. 

אופציות נוספות עבור פינוי רהיטים מהבית 

אם אתם צריכים פינוי רהיטים מהדירה, אפשר גם לפרסם מודעות בלוחות הציוד המשומש באינטרנט. אבל יחד עם זאת, לא משנה באיזו שיטת פינוי רהיטים תבחרו, צריך לזכור שישנם הרבה דברים שיכולים להשתבש. 

אם אתם עושים טעות כאשר אתם מחליטים לפנות רהיטים לבד, צריך לתכנן מראש כיצד להיפטר מהריהוט. אם צריך למשל ציוד מגן כמו חגורת גב או מגני ברכיים, אל תחסכו על זה. אם החלטתם ללכת על האפשרות של פינוי רהיטים בחינם מהבית, אנחנו בהחלט תומכים בהחלטה הזאת. 

האם לא כדאי לי פשוט לאחסן רהיטים לטווח ארוך? 

כמובן שיש לכם גם את האפשרות של אחסנת רהיטים לטווח קצר וארוך, אבל אתם עלולים בסופו של דבר לשלם יותר במצטבר. כמו כן, אחסון רהיטים לעיתים מוביל להתפתחות עובש על רהיטים, במיוחד אם לא מדובר בחברת אחסנה מקצועית. 

לא רבים מכירים את האופציה של חברת פינוי רהיטים בחינם, מה שיחסוך לכם לא מעט כאב ראש והתעסקויות שונות. אמנם בעבר אנשים היו צריכים לשכור משאית או לשכור חברת הובלות כדי להעביר את הרהיטים שלהם ממקום למקום, אבל כיום זה אחרת. 

פינוי תכולת דירה בתשלום או בחינם – תלוי במקרה:

כעת, כשחברות מציעות שירות של פינוי תכולת דירה בחינם, אנשים יכולים להעביר את הרהיטים שלהם ביתר קלות ולפנותם מהבית. אם תבחרו להסתייע בחברת הובלות, תצטרכו להתעסק עם דברים כמו מדידת הרהיטים הגדולים בהשוואה לגודל משאית ההובלה. 

כמו כן, לא כל חברות ההובלה יכולות להעביר ולפנות פריטים גדולים. דבר נוסף שחשוב לזכור, חלק נכבד מחברות ההובלה לא יסכימו לפנות עבורכם רהיטים שאין להם מען. לעומת זאת, חברת פינוי דירות בחינם לא צריכה מען ולא צריכה יעד עבור הרהיטים. 

מהיכן מגיעה התמורה של חברות פינוי דירות בחינם?  

בפועל, החברה עושה את הכסף שלה ממכירת ציוד לברזל ובתור מוצרי יד שנייה. וכאן חשוב להדגיש כי, פינוי דירות לא מתבצע תמיד בחינם, אלא כל מקרה לגופו. בעוד שבחלק מהמקרים שירות של פינוי רהיטים מהבית יסופק בחינם, בפעמים אחרות (כשאין רווח על הרהיטים) החברה תגבה תשלום סמלי כלשהוא. 

בסופו של דבר, פריטי ריהוט מוסיפים אופי רב לבית. אבל לפעמים אנשים מחליטים שהם כבר אינם זקוקים לפריטי הריהוט הישנים, מה שמוביל אותם לרצות להתחדש בריהוט חדש. כמו כן, שירות של פינוי רהיטים ניתן גם בתור שירות של פינוי עזבונות וגם פינוי דירת נפטר. אם לאחרונה איבדתם מישהו אהוב וקשה לכם לפנות את ביתו או ביתה, שירות פינוי דירות נפטרים עשוי לסייע לכם רבות. צריכים מידע נוסף? אנו ממליצים לקבל אותו מחברת פינוי רהיטים בחינם (לפני שתקבלו מידע מחברת הובלות).

שאלות נפוצות על פינוי רהיטים

מה הוא התהליך לפינוי רהיטים מהבית?

תהליך פינוי הרהיטים כולל את הסרתם מהמקום, איסוף, העברה והובלה ליעד המתאים לפי בקשת הלקוח.

איך אני יכול לבצע פינוי רהיטים בצורה יעילה וזולה?

כדי לבצע פינוי רהיטים בצורה יעילה וזולה, ניתן לשקול לשים פרסומות בלוחות הציוד המשומש באינטרנט על מנת למצוא מתעניינים ברהיטים שאתם מתכוונים להיפטר מהם. גם שירותי הובלה וחברות פינוי רהיטים בחינם עשויים לספק אפשרויות זולות ויעילות.

איזו אפשרות יש לי לפינוי רהיטים מהבית בחינם?

ניתן לבחור באפשרות של חברת פינוי רהיטים בחינם, שתסייע בפינוי הרהיטים מהבית בלעדייך ללא עלות. חלק מחברות הובלה ופינוי רהיטים עשויות גם לשלם על הרהיטים שהן מפנות מהדירה, כמו "גל הפינויים".

האם אני יכול למכור את הרהיטים הישנים שלי כדי להיפטר מהם?

כן, ניתן לבחור למכור את הרהיטים הישנים שלך באמצעות אתרים כמו eBay או יד 2. אופציה זו דורשת פתיחת חשבון מסחר בפלטפורמה ועשויה להיות תלויה בערך הפריטים ובמאמצים הנדרשים.

איך חברות הפינוי מרוויחות כסף עבור השירותים שלהן?

חברות פינוי מרוויחות כסף על ידי מכירת ציוד לברזל ומוצרי יד שנייה. פינוי רהיטים עשוי להתבצע בחינם או בתשלום סמלי, תלוי במקרה ובהסכמה שמגיעים אליה.

השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    בלוג פינוי דירות נוספים

    פינוי דירות נפטרים

    פינוי דירת נפטרים במחיר הוגן - אנחנו נעשה את זה בשבילכם פינוי דירות נפטרים הנה משימה מאתגרת. בדיוק כמו שהמוות של קרוב המשפחה או האדם שהיה קרוב לליבכם יכול לגרום טלטלות רבות, כך גם ההתעסקות עם החפצים יקרי הערך שהותיר אחריו....

    להמשך קריאה +
    עוברים דירה? קבלו את המדריך המקיף לפינוי דירה

    כשאתם עומדים בפני אתגר של פינוי דירה, לא מדובר רק בלארוז את חפציכם. תהליך זה כולל היבטים שונים - משפטיים, פיננסיים ורגשיים. כל שלב, החל מהחלטה מה לארוז ועד בדיקה סופית, דורש תשומת לב לפרטים ולתכנון מדוקדק. התכנון לפינוי הדירה השלב הראשון...

    להמשך קריאה +

    מתעניינים בשירות פינוי דירה מקצועי?

    השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      חברה לשיווק ופרסום