פינוי בית לתרומה מהיום להיום – איך זה עובד?

עודכן לאחרונה בתאריך 08/08/2023

בתים רבים בישראל מחזיקים בתכולה רבה שאינה שימושית לרוב במתגוררים בהם. בין עם זה הוא הבית הפרטי שלכם או אם מדובר בירושה שקיבלתם מבן משפחה, אם יכולים לבחור להתמודד עם המוצרים בשתי דרכים.

האחת להשליך את התכולה לאשפה מבלי להתעסק איתה יותר מידי או להשקיע מחשבה בהעברתה. האופציה השנייה היא הזמנת שירותי פינוי בית לתרומה. פינוי הבית ומתן התכולה לנזקקי ארצנו מהווה מעשה נדיב אך גם אחראי. כך אתם יכולים להיות בטוחים שיש לחפצים הללו בית חדש ויהיה מי שינצל אותם היטב. עם כל הקושי שבדבר, אתם עושים את המעשה הנכון והמיטיב לכל המעורבים.

פריטים לא רצויים שלכם יכולים להיות האוצר של האחר באמצעות פינוי בית לתרומה

כאשר אתם מתמודדים עם ירושה בלתי צפויה ואובדן של בן משפחה אהוב ויקר, לא תמיד יש את היכולת לראות את התמונה המלאה. ברגעי הקושי אתם רוצים להיפטר מכל המטלות הקטנות ולהתעסק בתמונה הגדולה. אחת מהמטלות החשובות שיש היא פינוי דירת המנוח והכנסת הדיירים החדשים. פינוי הדירה ומתן כל התכולה לתרומה הוא מעשה אנושי מקסים בשמו של הנפטר. גם אם אתם לא רוצים צורך באותם חפצים, בוודאי יש אדם אחר שיכול למצוא בהם אוצרות. סיוע לאלו מאיתנו שלא שפר אליהם גורלם היא מצווה שלא תסולא בפז ואם עומדת בפניכם האפשרות לבצע אותה, שירות פינוי בית לתרומה נותן לכם את הסיוע המתאים לתהליך.

שמירת חפצים לאחר פינוי דירה לתרומה

גם כאשר אתם פונים לשירות פינוי בתים לתרומה, אתם עדיין יכולים לשמור לעצמכם את החפצים החשובים לכם כזיכרונות. הנתינה, בייחוד בעתות משבר וקושי, היא מעשה אשר מחמם את הלב ומסייע לכם להתגבר על האובדן שלכם. בעוד אתם מתמודדים עם מותו של היקר לכם, דעו כי עשיתם החלטה נכונה. אתם לא צריכים להתעסק בפינוי הדירה בפועל, בשביל זה קיים שירותי פינוי בתים לתרומה, אך המודעות למעשה עוזרת לכם אפילו בקמת להתמודד עם הקושי. אתם יכולים לבחור למי להעביר את החפצים שברשותכם או לתת לגורל להחליט, כך או כך בוודאי יהיה אדם שיודה לכם.

מה אתם חוסכים מעצמכם כשפינוי דירה מתבצע בחינם?  

  1. אין צורך בניסיונות לאתר חברת הובלות או פינוי דירות.
  2. אין צורך לבצע השוואת מחירים בין חברות הובלה ופינוי מבנים. 
  3. אין צורך לקבל מס' הצעות מחיר מחברות ולהשוות ביניהן.
  4. לא צריך לחפש המלצות על חברת פינוי דירות והובלה. 
  5. לא תצטרכו לעטוף, למגן או לארוז את הציוד שלכם (החברה תטפל בכך). 
  6. לא יהיה צורך שתפנו יום שלם עבור ההובלה של הדירה. 
  7. לא תצטרכו לדאוג לגבי חפצים שנשברים או חלילה נעלמים. 
  8. אף אחד ממכם לא יצטרך לפגוע בבריאותו תוך כדי הובלת חפצים כבדים. 
  9. לא תצטרכו לשלם כסף על פינוי דירות בחינם (בחלק מהמקרים). 
  10. אין צורך בקבלת אחריות על פינוי הציוד, שכן הוא הולך לידיה של חברת הפינוי.

פינוי בית הינה עבודה סיזיפית ומאתגרת אשר דורשת השקעה של זמן, מאמץ ומשאבים רבים. לא תמיד פינוי של בית הוא פונקציה של מעבר דירה ולעיתים אותה תכולה של דירה אינה מהווה נכנס משמעותי למפנים. על פי רוב פינוי דירות מסוג זה הוא של דירות המועברות בירושה או דירות נטושות. את תכולת המבנה ניתן בקלות לזרוק לזבל ולהמשיך בתהליך הזיהום ההולך וגובר של סביבת החיים במדינה שלנו. אבל בפני בעלי הנכס עומדת כיום אפשרות בעלת משמעות ערכית רבה הרבה יותר לפינוי תכולה, על ידי פינוי בתים לתרומה. זו החלטה מאוד קלה שמיטיבה גם אתכם וגם אם מקבלי התרומה.

פינוי בתים לתרומה – מסתכלים על טובת הזולת

פינוי בתים לתרומה הוא מעשה אנושי מרגש מאוד. לא כל האזרחים במדינת ישראל יכולים להרשות לעצמם לחיות באותם התנאים. עם העלייה הרבה בכמות המשפחות הנזקקות, כל תרומה שהיא יכולה לשנות את מהלך החיים שלהם ולהביא לשיפר דרמטי במצבם.

אם לכם אין צורך בתכולת הדירה אותה אתם מפנים, מדוע לא לתרום את אותה התכולה לאדם אשר יכול לנצל אותה עד תום ולשפר את מעמדו החברתי? לא כל יום עומדת בפניכם האפשרות הזו ואם כבר קיבלתם ירושה מקרוב משפחה, אפשר לעשות יחד איתה מעשה טוב לטובת הסביבה והחברה כולה- זהו מצב בו כולם מנצחים.

פינוי מהיר מבית לבית

פינוי דירות לתרומה הוא תהליך עבודה מאוד מסודר. על מנת להפוך את התהליך לקל יותר, אתם יכולים לעבור על תכולת הנכס ולהחליט מהם אותם החפצים אשר יש להם משמעות בשבילכם. שמרו עליהם ואת כל שאר החפצים ניתן להעביר אל המשפחה הנזקקת. צוות המפנים שומר על שלמות התכולה ומעביר אותה ביעילות ובמהירות מיעד אחד אל השני.

תוך זמן קצר אתם מתפנים להתעסק בשיפוץ הנכס שלכם והפיכתו לראוי למגורים, בעוד שהמשפחה המקבלת עוסקת במיקום התכולה החדשה של ביתם. אין ספק שזה יהיה מצב בו כולם יכולים לצאת מרווחים.

קבלו הצעת מחיר לפינוי דירות בחינם כעת

הרבה בעלי דירות שוקלים פינוי לצורך תרומה. זהו תהליך הכולל העברת כל החפצים הנמסרים לתרומה, מה שעושה בדרך כלל חברת הובלות. וחשוב להבין שחברת הובלות בדרך כלל תגבה ממכם כסף על הפינוי. אם אתם מתכננים פינוי דירה, אז עליכם לעשות זאת נכון. אם אתם שוכרים למשל, והדירה עמוסה חפצים, פנו לבעל הבית שלכם. שאלו אם יאפשרו לכם להשתמש בציוד לתרומה. במידה שאתם בעלי הנכס ומעוניינים לפנות ציוד, הקפידו לא לשלם על כך תשלומים גבוהים אם אין צורך אמיתי.

שאלות על פינוי בית לתרומה מהיום להיום

מה זה פינוי בית לתרומה?

פינוי בית לתרומה הוא תהליך בו מובילים את תוכן הבית, שאינו שימושי לבעלי הנכס, ומעבירים אותו לנזקקים או לעמותות.

מה הוא התהליך המדויק לפינוי בית לתרומה?

התהליך כולל את איסוף החפצים שאינם שימושיים והעברתם למקום היעד, כמו נזקקים או עמותות. צוות הפינוי מבצע את התהליך בצורה מסודרת ויעילה.

האם אני יכול לשמור על חפצים מסוימים לעצמי לאחר פינוי הבית לתרומה?

כן, ניתן לשמור על חפצים מסוימים שלך כזכרונות אישיים ולהעביר את שאר החפצים לתרומה.

מה היתרונות של פינוי בית לתרומה במולטימדיה?

פינוי בית לתרומה מאפשר לך להיפטר מתכולת הבית בצורה אחראית, לתת לציוד חדש חיים, ולסייע לנזקקים בקהילה.

האם יש עלות לפינוי בית לתרומה?

במקרים רבים, חברות הפינוי מבצעות את התהליך בחינם, אך יש חברות הובלה שיגבו תשלום על שירותי פינוי.

השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    בלוג פינוי דירות נוספים

    פינוי משרדים

    למשרד שלך מגיע פינוי יעיל מהיר ומסודר במחיר נמוך! פינוי משרדים הוא שירות מצוין בכמה מקרים, אם זה בתהליך מעבר משרד, בכניסה למשרד חדש ובו רהיטים ישנים, בתהליך שיפוץ המשרד או במקרה שרוכשים משרד מכונס נכסים ובו ציוד רב שיש לפנות....

    להמשך קריאה +
    עוברים דירה? קבלו את המדריך המקיף לפינוי דירה

    כשאתם עומדים בפני אתגר של פינוי דירה, לא מדובר רק בלארוז את חפציכם. תהליך זה כולל היבטים שונים - משפטיים, פיננסיים ורגשיים. כל שלב, החל מהחלטה מה לארוז ועד בדיקה סופית, דורש תשומת לב לפרטים ולתכנון מדוקדק. התכנון לפינוי הדירה השלב הראשון...

    להמשך קריאה +

    מתעניינים בשירות פינוי דירה מקצועי?

    השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      חברה לשיווק ופרסום