פינוי דירה בחינם

עודכן לאחרונה בתאריך 20/02/2024

 אנחנו נפנה לך את הדירה ללא עלות!

פינוי דירה בחינם אינו אשליה, חברת גל הפינויים תשמח להעמיד לרשותכם את שירותיה המקצועיים ולסייע בפינוי של דירה חדשה או ישנה, בין אם רכשתם אותה ובין אם היא הועברה אליכם בירושה. חברתנו הוקמה בשנת 2008 ומחזיקה בשנים ארוכות של ניסיון ומקצועיות אשר תעמיד לרשותכם בכל עת שתרצו.

פינוי דירה בחינם – זו לא רק אגדה

רבים מסרבים להאמין לכך כי ניתן למצוא שירות כלשהו אשר מוענק בחינם, כך שתהליך פינוי דירה בחינם עלול לגרום להם להרים גבה. האמת היא כי שכרה של חברת פינוי הדירות יהיה בעצם תכולת הדירה. כך שעבודתם המקצועית יכולה לסייע לכם להימנע ממעבר על כמות גדולה של ציוד ומיון שלהם, דבר אשר עשוי להיות חוויה לא פשוטה במיוחד במצבים בהם הדירה הייתה שייכת לאדם אהוב שנפטר.

גם במצבים בהם בני הגיל השלישי בוחרים לעבור לבית אבות או דיור מוגן, הרי שמועברים החפצים הנחוצים להם, אך לאור העובדה כי זהו פתרון קבע, מביאה למצב בו יהיה עליכם למצוא את הדרך היעילה והחסכונית התאפשר להיפטר מכל אותו ציוד וריהוט שאין בו צורך עוד. כך שגם במצבים האלו, חברות פינוי דירות מקצועיות יכולות לסייע.

חשוב לציין כי על אף שהתכולה המפונה תהיה בסופו של יום שכרה של החברה, הרי שאין הדבר אומר כי לא תוכלו לשמור על החפצים שיש להם ערך רגשי בעבורכם או לבחור למכור חלק מהציוד לידיה של החברה המפנה או כל גורם אחר.

פינוי דירה בחינם עם חברת פינוי הדירות המובילה בישראל

הצוות המקצועי של חברת גל הפינויים מעמיד לרשותכם את שירותיו המקצועיים, לרבות שירותי מיון ופינוי של דירות, מחסנים ומקלטים. שירותי החברה כוללים גם הערכת עתיקות וחפני אומנות, יכולת אשר רכשנו הודות לקורסים להערכת אומנות בבתי ספר שונים בארץ. נשמח לעמוד לשירותכם ולהיות חלק מתהליך פינוי דירתכם או דירת יקיריכם. פנו עוד היום על מנת לקבל את כל המידע אודות תהליך העבודה והשירותים הנוספים אותם חברתנו מעניקה.

מדוע לא לפנות דירה בכוחות עצמכם? 

ישנן סיבות רבות לכך שיהיה מומלץ לקבל סיוע מקצועי של חברת פינוי דירות בחינם. קודם כל, בואו נדבר על הסיבות הבריאותיות. ניסיתם פעם לשנע, להוביל או לפנות תכולת דירה שלמה? מדובר בכאבי גב פוטנציאליים, חלילה נזקים לברכיים ועוד. כמו כן, מדובר בתהליך שלוקח זמן עבור ידיים לא מנוסות בתחום. 

אם אתם מפנים דירה בכוחות עצמכם, אתם צריכים להיערך לכך בהתאם. מאחר שזה כנראה ייקח לכם יותר מיום-יומיים, ייתכן שתצטרכו לקחת חופש מהעבודה. אם כך, אנחנו רואים שפינוי עצמי של דירות יוביל לפגיעה בפרנסה במידה מסוימת. 

לא עדיף למכור את תכולת הדירה לסוחר?

אם עד היום לא יצא לכם להתמקח עם סוחר ציוד יד שנייה, אנחנו ממליצים להתכונן לכך שאתם תקבלו מחירים מאוד נמוכים על הציוד שלכם. עבור חברת פינוי תכולת דירה, ההתמקחות מול סוחרים אלו היא לא דבר חדש. החברה מנוסה בכך, מה שמאפשר לה להנות ממחירים טובים יותר על הציוד שלכם. וזו הסיבה לכך שחברת גל הפינויים תשמח לבצע עבורכם פינוי דירה בחינם לגמרי. 

יש לציין, לא בכל המקרים משתלם לחברת פינויים לבצע פינוי דירות בחינם. בפועל, חברת הפינויים תסכים לפנות בחינם רק אם תכולת הדירה שווה את עבודת הפינוי. אם למשל אתם צריכים לפנות פריטים בודדים מביתכם, לא בטוח שיהיה אפשרי להעניק את השירות הזה בחינם. 

אולי פשוט נאחסן את הרהיטים במקום לפנותם מהדירה?

צריכים פינוי דירות בחינם? פינוי דירה בחינם חוסך לכם את הצורך לאחסן ולאפסן ציוד. כידוע, אחסנת ציוד עולה כסף. אם אתם מעוניינים להימנע מאחסון ציוד לטווח קצר או ארוך, אתם יכולים לבקש מאיתנו להגיע אליכם. 

חברת גל הפינויים תחסוך לכם את אחסנת הרהיטים, אם כי לא רק. ישנם גם מקרים בהם אנשים משליכים ציוד לרחוב ומצפים שהעירייה תפנה אותו. בפועל, לעיתים אנשים אלו מקבלים קנסות כספיים מהעירייה. אם כך, חברת גל הפינויים תחסוך לכם את ההתעסקות בציוד, הפינוי שלו, קנסות כספיים וכו'. 

לחסוך אופרציות מורכבות של פינוי תכולת דירה בחינם 

אם אתם צריכים את חברת גל הפינויים למטרת פינוי דירה בחינם, אתם למעשה צריכים ידיים מקצועיות שחוסכות עבורכם המון מאמץ. ניסיתם פעם לפנות תכולת דירה בעזרת טנדר או רכב פרטי? צריך למצוא חניה, להעמיס את הציוד ברכב, לוודא שהציוד מאוחסן ברכב בצורה נכונה (ציוד שקשור למשל לגגון הרכב – חייב להיות קשור בטיחותי) ועוד.

בסופו של דבר, מדובר באופרציה די מורכבת של פינוי תכולת דירה. אם אתם מעוניינים לחסוך מעצמכם את כאבי הראש והמאמצים, יהיה כדאי לבדוק אם מגיע גם לכם פינוי דירות בחינם. אם תידרשו לשלם עלות מסוימת, במקרים רבים היא תהיה סמלית.  

האם אפשר לברור חפצים ולבחור מה לפנות מהדירה?

אם אתם צריכים לפנות את הדירה באופן חלקי, אנחנו ממליצים לבצע מיון של תכולת הדירה לפני שחברת גל הפינויים מגיעה. תוך כדי העבודה של פינוי דירה בחינם, ציוד מתפספס, נעלם מהעין, לא שמים לב לציוד חשוב ועוד. כדי למנוע זריקה או פינוי של ציוד שאתם לא רוצים להשליך, יהיה חשוב למיין את הרכוש שלכם לפני שהצוות שלנו מגיע. 

אם אתם צריכים פרטים נוספים לגבי פינוי תכולת דירות בחינם, אנחנו זמינים עבורכם. ניתן ליצור עמנו קשר באופן טלפוני, אפשר גם להשאיר פנייה באתר האינטרנט. כך או כך, אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם שירות מדויק, מהימן ויעיל. 

שאלות על פינוי דירה בחינם

מהם השירותים של חברת גל הפינויים בעניין פינוי דירה בחינם?

חברת גל הפינויים מציעה שירותי פינוי דירה בחינם, כוללים מיון ופינוי של תכולת הדירה, מכירת עתיקות וחפני אומנות, וגם העברת ציוד מדירה לדירה אחרת או למחסן.

האם חברת פינוי דירות מבצעת פינוי דירה בחינם בכל המקרים?

חברת הפינוי תבצע פינוי דירה בחינם רק אם תכולת הדירה שווה את השירות. במקרים בהם יש פנייה רק של פריטים מסוימים, עלול להיות קיום תשלום סמלי עבור השירות.

האם יש אפשרות לבחור אילו פריטים לפנות ואילו לשמור?

אם צריך לפנות את הדירה באופן חלקי, מומלץ לבצע מיון של תכולת הדירה לפני הפנייה. זאת תסייע למנוע פינוי של פריטים שלא רציתם להשליך ותוכל לבחור באילו פריטים להשאיר.

האם אחסון הרהיטים מומלץ לפני פינוי הדירה?

אחסון הרהיטים אינו נדרש במידה וביקשתם פינוי דירה בחינם מחברת גל הפינויים. החברה תגיע למקום ותפנה את תכולת הדירה ללא צורך באחסון או פינוי מצדכם.

האם יש תשלום נוסף עבור הגעת צוות הפינוי לדירה?

לפינוי דירה בחינם אין תשלום נוסף עבור הגעת צוות הפינוי לדירה. השירות מסופק בחינם וכל התשלומים נגבים רק על תכולת הדירה שנפנית.

השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    שירותים נוספים

    פינוי דירה ברחובות

    קרה לכם שהייתם צריכים לפנות דירה ברחובות וחשבתם לעצמכם "לו רק היה שירות שהיה יכול לבצע זאת במקומי?" ובכן, אנו שמחים לבשר לכם שאכן קיים שירות שכזה שמפנה את הדירה במקומכם ביעילות ובזהירות, וחוסך מכם את המאמץ ואת הטרחה. וודאי אתם...

    להמשך קריאה +
    קניית תכולת דירה

     הפתרון המושלם לדירה מלאה חלק משירותיה של חברת גל הפינויים - חברת פינוי הדירות המובילה בישראל כוללים קניית תכולת דירה. כך שבעת הקיזוז של שווי התכולה ממחיר הפינוי, ניתן יהיה אף ליהנות מפינוי דירה שיתבצע בחינם. חברתנו בעלת ניסיון של למעלה...

    להמשך קריאה +
    פינוי אגרנות כפייתית

    כך תפנו דירה של אגרן כפייתי במחיר זול זקוקים לפינוי תכולה רבה בעקבות אגרנות כפייתית? גל הפינויים מספקת שירותי פינוי בתים משנת 2008. הגדרה למושג אגרנות כפייתית: "סוג של הפרעה נפשית, הגורמת ללוקים בה לאסוף ולאגור באופן אובססיבי חפצים ופריטים בשנים...

    להמשך קריאה +

    מתעניינים בשירות פינוי דירה מקצועי?

    השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      חברה לשיווק ופרסום