פינוי דירות ירושה מחיר זול – מי יכול לעשות את זה?

עודכן לאחרונה בתאריך 08/08/2023

פינוי דירות ירושה הוא אחד מתחומי ההתמחות של חברת גל הפינויים – חברת פינוי הדירות המובילה בישראל. חברתנו הוקמה בשנת 2008 ומאז מעניקה את שירותיה לכל אדם הזקוק להם בכל רחבי הארץ.

פינוי דירות ירושה – דברים שכדאי לדעת בנושא

דירות אשר מתקבלות בירושה יהיו פעמים רבות עמוסות בחפצים וציוד שונה אשר ידרוש זמן ומאמצים רבים מבני המשפחה במיון ופינוי שלהם. על מנת לאפשר לרבים להתמודד עם משימת פינוי תכולת הדירה בצורה היעילה ביותר, קמו חברות שונות העוסקות בתחום זה. להלן מספר דגשים שכדאי להכיר בשעה שאתם עומדים בפני משימת פינוי דירות ירושה:

  • בשלב הראשון יהיה עליכם לבצע מיון של החפצים הנמצאים בדירה. המשימה הזו עשויה פעמים רבות להיות מאתגרת וקשה, זאת לאור נוכחות של חפצים רבים ולאור העובדה כי מעבר על חפציהם של אנשים יקרים שכבר אינם איתנו עשויה להיות קשה רגשית. על כן, חברות הפינוי מספקות גם שירות של מיון החפצים כך שתוכלו להוריד דאגה זו מהלב.
  • חשוב לוודא כי אתם בוחרים בחברה מקצועית אשר תדאג להתחשב גם בזמן היקר של השכנים, כך לא תחזיק את המעלית במשך כל היום, לא תגרום לנזקים בחדר המדרגות ולוודא על שמירה של הניקיון באזור.
  • זכרו כי במידה ומשאירים פסולת באזור המגורים או בפחים השכונתיים, הדבר עשוי לגרור קנסות לבעלי הדירה. וודאו כי החברה הנבחרת על ידכם מודעת לנקודה זו ואכן תקפיד על השלכת הפסולת לאתר פסולת מורשה או בתיאום מול הרשויות.

פינוי דירות ירושה – כבר לא חייבים לעשות את זה לבד

כאשר אדם הולך לעולמו, לרוב יותיר אחריו נכסים ורכוש. הדירה אותה יותיר בירושה לאנשים הקרובים אליו ביותר, בוודאי תכיל חפצים רבים אשר מכילים זיכרונות יקרים רבים. אך גם בשעה שאתם לא מרגישים מוכנים להתמודד עם המעמסה הרגשית הזו ברגעים הכואבים שלאחר לכתו של אדם אהוב, חברת גל הפינויים תעמוד לצדכם במקצועיות וברגישות רבה. נסייע במיון כל החפצים, נוודא כי אתם מחזיקים בכל המסמכים החשובים שנמצאו בדירה, לצד חפצי הערך השונים, ונסייע בפינוי שלה בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

איך תתמודדו עם עיזבון או ירושה? בטח לא לבד!

כאשר בן המשפחה הולך לעולמו, בדרך כלל עוברת המשפחה תקופה לא פשוטה, שלא תמיד קל להתמודד איתה לבד. בתקופה כזאת, בין אם הנפטר הוא הורה, סבא, סבתא, או כל אדם אחר, חשוב להיעזר במומחים שונים בהיבטים מגוונים. בפרט, חשוב להתמודד נכון ועם סיוע מותאם בהקשר של עיזבון או ירושה. במאמר הבא נסקור את הסיוע שניתן לקבל בהקשר של עיזבון או ירושה, הן בהיבט המשפטי והן בהיבט של הצורך לבצע פינוי דירה ועיזבון של האדם שנפטר.

פינוי צוואה, ירושה ועזבון מדירה

כאשר אדם הולך לעולמו, הוא משאיר אחריו במקרים רבים רכוש מסוגים שונים ולעיתים גם נכס – בית מגורים או דירה. הטיפול באותו עיזבון או ירושה מתחיל בראש ובראשונה בהיבטים משפטיים חשובים. יש לפנות לעורך דין לטיפול בצוואה (אם ישנה) לצורך הוצאות צו קיום צוואה. לעיתים, יש צורך להיעזר בשירות משפטי גם לצורך קבלת צו ירושה (כאשר לא קיימת צוואה מסודרת).

במקביל לטיפול המשפטי בירושה, בצווים המתאימים שצריך להוציא (תהליכים שלוקחים זמן וגם לא מעט בירוקרטיה), יש צורך להתחיל לחשוב מה עושים לגבי הנכס או הדירה. בין אם רוצים למכור את הנכס, בין אם רוצים להשכיר אותו ובין אם רוצים לעשות שימוש אחר, כמעט תמיד יש צורך למצוא פתרון לתכולה. בהקשר זה, ניתן בהחלט להיעזר בשירותיה של חברה המתמחה בפינוי עזבונות וירושות.

פינוי נכון ומקצועי

על מנת לעשות בדירה שימוש נכון, על דעת כל היורשים, צריך, כאמור, לפנות אותה מתכולה מיותרת. חברה מקצועית שעוסקת בכך יכולה לטפל  בקלות ובמהירות, בלי להעמיס פעולות מיותרות על היורשים. חברה המתמחה בפינוי דירות יודעת למיין את הפריטים במהירות ולפנות כל מה שצריך, לאן שצריך.

מה שניתן למכור – מוכרים לחנויות יד שניה, מה שניתן למחזר מעבירים למחזור ומה שלא ניתן לעשות בו שימוש מועבר לאתרי פינוי מתאימים (וזאת, על מנת שלא להיקנס בשל השלכה במקום לא מורשה). ישנן חברות שמבצעות את הפינוי ללא עלות, כאשר התכולה יכולה לכסות עבורם את הוצאות הפינוי והטיפול בעיזבון.

פינוי דירה אחרי ירושה מה מומלץ לעשות?

כאשר אדם אהוב הולך מאיתנו, ובפרט כאשר מדובר בבן משפחה קרוב, הדבר טומן בחובו כאב רב. לצד הכאב, מגיעה גם ההתעסקות הקשה והבלתי נגמרת בבירוקרטיה וסידורים, המתחילה עוד ברגע לכתו של האדם.

לרוב, הדבר האחרון, הקשה ביותר שנשאר לטפל בו הוא דירתו של ההולך מאיתנו. דירה, או חדר, אינם רק נכס נדל"ני – נפש האדם שהלך עוד שוכנת בין אותם קירות וחפצים. משום כך, תהליך פינוי הדירה עשוי להתעכב ולהידחות לאור הקושי הנפשי הטמון בכך. לרוב, הקרובים לנפטר ייטו לרצות לשמור את חפציו ככל שניתן, אך בצער רב ייאלצו לוותר על כך, שכן לרוב האנשים אין די מקום לאחסון שלל הפריטים אשר השאיר המת מאחוריו.

על כן, רבים בוחרים לבצע "מיקור חוץ" לפינוי הדירה, על מנת שלא להצטרך להתמודד עם הקושי הכרוך בפינוי חפצים אשר עדיין מחזיקים בהם אישיותו של המת. פינוי דירה על ידי חברה חיצונית אחרי ירושה, הינה אופציה טובה לכך, שכן כך ניתן להיעזר בשירותים לוגיסטיים לעניין ולהימנע מלהתעמת עם הקושי של פינוי הדירה. לרוב, החברה החיצונית תציע גם שירותי מיון, אשר יקלו עליכם בתהליך בחירת הפריטים אשר יימסרו לבין אלו שישמרו.

מדוע מומלץ להשתמש בשירותי חברה חיצונית לפינוי הדירה?

צוות פינוי הדירה של חברה חיצונית ידאג לפנות את הדירה מא' ועד ת', ויאפשר לכם לקחת עמכם חפצים סנטימנליים אשר תבחרו לקחת עמכם. את כל שאר התכולה אשר תבחרו שלא לשמור, צוות פינוי הדירה של החברה החיצונית יעשה את כל הפעולות הלוגיסטיות הנדרשות על מנת להשאיר את הדירה נקייה מתכולה, ומוכנה להשכרה או למכירה. כך יחסכו מכם שלבים בדרך לפינוי הדירה – מציאת חברת הובלות, ואיתור קונים לכל פריט ופריט בדירה. על ידי חברת פינוי דירות מקצועית, תוכלו לאחד את רצף פעולות אלו תחת קורת גג אחת.

תהליך פינוי דירת הירושה אינו תהליך פשוט, והוא דורש דיוק, רגישות וניסיון מצד הגורם המסייע לפינוי הדירה. מומלץ לבחור את החברה המבצעת את פינוי דירה בקפידה, שכן אחרת אתם עשויים לאבד לנצח חפצים יקרים לליבכם, ואף לגרום לנזקים לדירה באם מדובר בחברה שאינה מקצועית.

אנחנו בגל הפינויים עוסקים בתחום כבר למעלה מ-15 שנה, ונעזור לכם בתהליך מיון הציוד והרכוש הנמצא בדירה, וכמובן נקפיד על כך שהמסמכים החשובים והחפצים היקרים ביותר לליבכם ישארו אצלכם. הצוות שלנו מקצועי ומנוסה, וישאג שלא להשאיר מאחוריו דבר, תוך שמירה מוקפדת על הדירה והבניין ככלל.

המודל העסקי גל הפינויים, המתמחה בפינוי דירות ברחבי הארץ, משתלם לשני הצדדים – החברה אינה גובה תשלום כלל על פעולת פינוי הדירה, התשלום לחברה הוא למעשה תכולת הבית אשר נמסר הלאה. כך, הלקוח מקבל למעשה את מבוקשו מבלי לשלם בכלל.

שאלות על פינוי דירות ירושה

מהם השירותים של חברת גל הפינויים בתחום פינוי דירות ירושה?

חברת גל הפינויים מציעה שירותי פינוי דירות ירושה מקצועיים ומקיפים. השירותים כוללים מיון ופינוי של תכולת הדירה, איחסון ושמירה על חפצים יקרים, ניהול ניידות, טיפוח נכסים וניקיון. המטרה היא לספק פתרונות יעילים ומותאמים אישית לכל לקוח, בצורה מקצועית ורגישה.

אילו שלבים כדאי לקחת בחשבון בתהליך פינוי דירות ירושה?

בתהליך פינוי דירות ירושה כדאי לקחת בחשבון את השלבים הבאים:
1. מיון החפצים: יש לסדר ולמיין את החפצים הנמצאים בדירה.
2. ניהול השכנים: יש לתת תשומת לב לזמן השקט ולשמירה על ניקיון ומצב הבניין.
3. השלכת פסולת: יש לוודא שהחברה הנבחרת תעניק שירות של השלכת פסולת לאתר המורשה.
4. שירותי עורכי דין: במקרים של צו קיום צוואה או צו ירושה, מומלץ להשתמש בשירותי עורך דין מיומנים בתחום.
5. שירותי חברת פינוי: מומלץ לבחור בחברה חיצונית מקצועית שתספק שירותי פינוי דירה מקצועיים ואמינים.

איך חברת גל הפינויים יכולה לסייע בתהליך פינוי דירה אחרי ירושה?

חברת גל הפינויים יכולה לספק סיוע מקצועי ומותאם אישית בתהליך פינוי דירה אחרי ירושה. הם ימיינו ויפנו את החפצים הנמצאים בדירה ליעדים המתאימים, ישמרו על המסמכים החשובים, ויבצעו את פינוי הדירה באופן מקצועי ומהיר. כמו כן, יספקו שירותי מיון וטיפוח נכסים, מה שיאפשר לכם להתמקד בתהליך האבל וההתמודדות הרגשית.

אילו יתרונות יש בשימוש בשירותי חברת פינוי דירות חיצונית?

השימוש בשירותי חברת פינוי דירות חיצונית מציע את היתרונות הבאים:
1. ניהול מקצועי: הצוות המיומן והמקצועי של החברה ינהל את תהליך הפינוי באופן מקצועי ומקיף.
2. חיסכון בזמן ומאמצים: החברה תספק שירותי לוגיסטיקה ותביא לידי ביטוי את תהליך הפינוי בצורה מהירה ויעילה.
3. שמירה על חפצים יקרים: חברת פינוי דירות חיצונית תדאג לשמירה על החפצים היקרים והמוערכים בדירה, על מנת שתוכלו לשמור על הזכרונות היקרים שלכם.
4. מינימום מאמץ רגשי: החברה תטפל בתהליך הפינוי והמיון, כך שתוכלו להתמקד בתהליך האבל וההתמודדות הרגשית.
5. ניהול יעיל: הקולות שלכם יישמעו, והחברה תתאים את השירותים לצרכים והעדפות הלקוחות בצורה מותאמת אישית.

מהם התמורות הכלכליות בשימוש בשירותי חברת פינוי דירות ירושה?

חברת גל הפינויים מציעה תמורה כלכלית משתלמת עבור הלקוחות. הם אינם גובים תשלום ישיר על הפינוי עצמו, אלא מתקבלים תמורת התכולה שנמסרה ללקוחות. זאת אומרת שהלקוחות משלמים רק על החפצים שמתכוונים לשמור ולקחת איתם, ולא על השירות עצמו. כך, הלקוחות יכולים לקבל את השירות בחינם ולפעמים אף להפקיע בעלויות הפינוי שלהם.

השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    שירותים נוספים

    קונה ירושות ועזבונות מכל סוג - אמינות ואחריות כלולים

    פינוי וקניית תכולת דירה קיבלתם נכס בירושה ואין אתם יכולים למצוא את הזמן או את הכוח הנחוץ על מנת להתמודד עם כל החפצים בו? אתם ככל הנראה זקוקים לשירותיו של קונה ירושות. תפקיד זה נכלל בשירותיה של חברת גל הפינויים –...

    להמשך קריאה +
    קונה עתיקות מכל סוג - לכל אחד יש אוצר בבית

    עתיקות זהב וכסף אחד מהם יכול להופיע בחיינו בכל יום ברגע לא צפוי. תחום העתיקות הנו תחום גדול ומגוון המכיל בתוכו אלפי פריטים שונים. לא כולנו נתקלים בעתיקות, אבל בזהב וכסף ללא ספק כולנו נתקלנו יותר מפעם אחת. עתיקות – עתיקות...

    להמשך קריאה +
    פינוי מקלטים

    פינוי מקלט בבית משותף בזריזות ויעילות פינוי מקלטים הנה משימה חשובה שאשר תעניק לכם את האפשרות לשמור על מקלט מסודר ופנוי, לכל מקרה שלא יבוא. את השירות מעניקה חברת גל הפינויים, חברה וותיקה בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום פינוי הדירות,...

    להמשך קריאה +

    מתעניינים בשירות פינוי דירה מקצועי?

    השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      חברה לשיווק ופרסום