פינוי עזבונות דירה

עודכן לאחרונה בתאריך 20/02/2024

רכוש עזוב הוא נחלתם של כל מי שקיבל בעברו ירושה מבן משפחה אהוב שנפטר. על מנת שתוכלו לטפל בירושה שקיבלתם יהיה עליכם לפנות אל חברת פינוי עזבונות דירה.

לעיתים העיזבון לא מהווה רכוש מוחלט של אף אחד מבני המשפחה או היורשים, וזו הסיבה לכך שאין לעיזבון דורשים. בצורה כזו אתם יכולים למצוא את עצמכם עומדים מול הרים של חפצים, שאין להם דורש ואין לכם כל שימוש בהם. זהו לא מצב אידיאלי, אך באמצעות שיחת טלפון קטנה אחת אתם תוכלו להזמין פינוי דירה ולאתר את הפתרון הקל והמהיר בעבורכם.

פינוי עזבונות דירה – הדרך לקבלת הירושה שלכם

בצער רב כל אדם עשוי למצוא את עצמו עומד ביום מן הימים מול הסכם צוואה של אחד מקרובי משפחתו אשר מוריש לו את כל רכושו – פינוי דירת נפטרים. לעיתים מדובר בעיזבון, ואז נדרשות פעולות משפטיות שישחררו את הנכס ויהפכו אותו לקביל ליורשים. במהלך הדרך אתם תצטרכו לטפל בכל תכולה אשר נותרה בתוך הנכס ומהווה מכשול בדרך לאכלוס מחדש או לטיפול בדירה עצמה. לכן אפשר להזמין פינוי עזבונות דירה בכל שלב, כדי להתמודד עם המטלות הפיזיות הכרוכות בטיפול בדירה ולהקל עליכם לאורך הדרך להתמודד עם העניינים המשפטיים, המשפחתיים והרגשיים הכרוכים בתהליך.

שומרים על הזיכרונות שלמים באמצעות פינוי עזבונות דירה

אובדן מכל סוג שהוא משנה את המרקם האנושי העדין בין בני המשפחה ומהווה נקודת מפנה ביחסים, לטוב ולרע. כל אחד מהמעורבים והקרובים של המנוח מתמודד עם האובדן בצורה קצת שונה.

אולם הקו המחבר בין כל האנשים הקרובים לנפטר הוא העיזבון שלו או שלה. אותם החפצים שליוו את הנפטר לאורך חייו ואולי מהווים זיכרונות אחרונים לרגעים מאושרים של משפחה. בדיוק בשל הסיבה הזו אתם לא רוצים להניח לעיזבון להיטלטל בין גורמים ואנשים שלא ישמרו על שלמותו וידאגו לאינטרס של המשפחה בחפצי הנפטר.

חברת פינוי עזבונות דירה מקצועית תעניק לכם את השקט הנפשי לשמור על החפצים והדירה בשלמותם ולהעביר אותם למקום מבטחים עד לעת המתאימה לכם, אז תוכלו לגשת לטפל בהם.

עריכת פינוי דירה לאחר עזבון לפי שלבים

פעמים רבות, פטירת אדם קרוב מביאה עמה, לצד הרגשות המעורבים, חובות בירוקרטיות מעיקות, אשר אין לבני המשפחה כוחות נפש מספיקים להתמודדות עמם. בין השאר, נכללת בכך סוגיית הירושה, אשר הופכת להיות מורכבת יותר כאשר היא כוללת נכסים פיזיים אשר היו בבעלותו של הנפטר, שאינם ניתנים לחלוקה שוויונית פשוטה כמו ממון. מביניהם, הנכסים המורכבים ביותר הם המגורים, שכוללים רכוש רב ומגוון הדורש קבלת החלטות לגבי אופן חלוקתו, פינויו ובמקרים מסוימים אף מכירתו.

בכדי להקל במעט את עול זה, קיימים שירותי פינוי דירה לאחר עיזבון, אשר מבצעים את מלאכת פינוי הדירה עבור הנדרשים לכך. בכך, בעלי המקצוע חוסכים ממשפחת הנפטר את העבודה הפיזית הקשה, ההובלה ומציאת היעד לרכוש הרב שהוצא מהבית וקרובי הנפטר לא בהכרח רוצים להשאירו בחזקתם.

מהן האפשרויות המוצעות בפינוי עיזבון על ידי שירותי פינוי דירות?

המקרים של משפחות הפונות לקבלת שירות פינוי דירה לאחר עיזבון שונים האחד ממשנהו. המשפחה יכולה להשאיר את הרכוש ברשותה או לחלופין להעביר אותה לרשות חברת הפינוי, ובהתאם לכך, היא תצטרך לשלם על הפינוי, לקבל שירות חינמי או במקרים מסוימים אף תוכל להרוויח ממנו.

  1. פינוי דירה בתשלום – כאשר הלקוחות מעוניינים להשאיר את הרכוש המפונה ברשותם, בין אם כדי לשמור עליו ולהשתמש בו בעצמם ובין אם כדי למכור אותו בעצמם לסוחרים בחוץ, שירות פינוי הדירה ניתן בתשלום מלא (עבור תכנון הפינוי, הובלה ופריקה).
  2. פינוי דירה בחינם – כאשר הלקוחות מחליטים להעביר תכולת דירה מלאה (כוללת מוצרי חשמל, ריהוט מלא וכו') לרשותה של חברת הפינוי, השירות ניתן לרוב בחינם, כאשר התמורה לחברה תגיע מהרווח שיגיע ממכירת התכולה. אם בכל מקרה הלקוחות מעוניינים למכור את תכולת הדירה, מומלץ להעביר אותה לרשות החברה. כך, נחסך מהלקוחות הליך המיקוח המתיש מול סוחרי יד-שניה ממולחים.
  3. פינוי דירה הכולל רווח עבור הלקוח – במקרים מסוימים, כאשר הלקוחות מחליטים להעביר תכולת דירה מלאה לרשותה של החברה, ובנוסף התכולה כוללת רהיטים ושאר פריטים יקרי ערך, החברה עשויה להציע תשלום ללקוח בתמורה, בהתאם להערכת שווי הפריטים השונים.

מה השלבים השונים של פינוי דירה לאחר עיזבון?

  1. שלב הייעוץ לפני שניגשים לפינוי עצמו, יש לקבוע פגישה עם יועץ מקצועי מטעם החברה לשם הערכת משך והיקף מלאכת הפינוי, וכן לשם מתן הצעת מחיר עבור פינוי הדירה.
  2. שלב המיון והפינוי הליך פינוי דירה לאחר עיזבון כולל לרוב חפצים רבים מספור, אותם יש למיין, לסמן ולחלק לפי יעדי הפינוי. בעלי המקצוע מבצעים זאת בצורה מתוכננת ומדויקת על מנת להימנע מטעויות, ולפי התכנית הסדורה מפנים את כלל הרכוש בדירה ליעדיו.
  3. שלב ניקיון וסיוד הנכס – במקרים רבים, דירות הדרושות פינוי נמצאות במצב יחסית מוזנח, אם לא מוזנח מאד. חברות פינוי רבות מציעות שירותי ניקיון וסיוד לדירה, לשם השמשתה מחדש למגורים עבור הלקוחות/ השכרתה או מכירתה. חידוש דירה מוזנחת עשוי לעלות את ערכה בשוק.

שאלות נפוצות על פינוי עזבונות דירה

מהו פינוי עזבונות דירה?

פינוי עזבונות דירה הוא התהליך שבו נפנה לחברת פינוי עזבונות דירה על מנת לטפל ברכוש שהתקבל בירושה ולשחרר את הנכס מתוך רשותו של הנפטר.

אילו אפשרויות קיימות לפינוי עזבונות דירה?

ישנם שלוש אפשרויות לפינוי עזבונות דירה:
1. פינוי בתשלום – ניתן להשאיר את הרכוש ברשותכם ולשלם תשלום עבור התכנון, הובלה ופריקה.
2. פינוי בחינם – ניתן להעביר את כל תכולת הדירה לחברת הפינוי ולקבל שירות חינמי, בתמורה לרווח שיגיע ממכירת התכולה.
3. פינוי עם רווח – במקרים מסוימים, ניתן להעביר את תכולת הדירה לחברה ולקבל תשלום על פי שווי הפריטים השונים בתכולה.

איך נערך תהליך פינוי דירה לאחר עזבון?

התהליך מתרחש בשלבים הבאים:
1. הייעוץ – פגישה עם יועץ מקצועי להערכת משך והיקף הפינוי, והצעת מחיר עבור הפינוי.
2. מיון ופינוי – מיון החפצים בדירה והפינוי שלהם לפי יעדי הפינוי.
3. ניקיון וסיוד – ניקוי הדירה והכנתה לשימוש מחדש, כולל שדרוגים ותיקונים כרוכים.

מהם האתגרים המשפטיים בתהליך פינוי עזבונות דירה?

אתגרים משפטיים בתהליך פינוי עזבונות דירה כוללים:
1. ניתוח הירושה – קביעת מי הם היורשים החוקיים והנדרשים בפינוי הדירה.
2. התמודדות עם הורות מנוכרת – אישורים והסכמים מבעלי זכויות על הדירה שמתבצעים ללא נוכחותם.
3. טיפול בחפצים ומסמכים – החלטות בנוגע להחזרת, שמירה או מכירת החפצים והמסמכים בדירה.

איך חברת פינוי עזבונות דירה יכולה לעזור למשפחת הנפטר?

חברת פינוי עזבונות דירה מקצועית יכולה לעזור על ידי:
1. שמירה על הרכוש והדירה – הבטחת שלמותם והעברתם למקום מבטחים עד לעת המתאימה למשפחה.
2. טיפול בתהליך הפיזי – ניקוי, סידור ופינוי הדירה ותכולתה.
3. סיוע בעניינים משפטיים – ייעוץ וסיוע בטיפול בנושאים משפטיים הקשורים לתהליך הפינוי.

השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    בלוג פינוי דירות נוספים

    עוברים דירה? קבלו את המדריך המקיף לפינוי דירה

    כשאתם עומדים בפני אתגר של פינוי דירה, לא מדובר רק בלארוז את חפציכם. תהליך זה כולל היבטים שונים - משפטיים, פיננסיים ורגשיים. כל שלב, החל מהחלטה מה לארוז ועד בדיקה סופית, דורש תשומת לב לפרטים ולתכנון מדוקדק. התכנון לפינוי הדירה השלב הראשון...

    להמשך קריאה +
    מחיר פינוי רהיטים - איך לבצע פינוי רהיטים?

    ידעתם שיש כזה דבר הנקרא פינוי תכולת דירה בחינם, פינוי רהיטים בחינם ועוד? הצטרפו ל-3 דקות קריאה שיכולה לחסוך לכם לא מעט כסף בכיס, במיוחד אם אתם שוקלים להסתייע בשירות של חברת הובלות עבור פינוי רהיטים מהבית.  אין ספק בכלל, הפרויקט...

    להמשך קריאה +

    מתעניינים בשירות פינוי דירה מקצועי?

    השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      חברה לשיווק ופרסום